19.10.2023

1.000 registriranih uporabnikov spletnega mesta Primerjaj-cene.si

Spletno mesto, ki je zaživelo februarja letos in marca dobilo tudi funkcionalnost ustvarjanja lastnega izbora izdelkov, je konec septembra doseglo nov mejnik. Tisoč registriranih uporabnikov je potrditev, da je primerjalnik cen dosegel svoj namen in slovenskim potrošnikom na spletu dnevno omogoča lažjo nakupno izbiro.

 

Več kot 17.000 izdelkov za primerjavo

V spletnem primerjalniku lahko uporabniki primerjajo redne in akcijske cene več kot 17.000 živilskih izdelkov v štirih spletnih trgovinah: Mercator, Spar, Tuš in Jager. Podatki so ažurni, saj se popisi cen izvajajo dnevno z uporabo računalniškega zajema (web scrapping). Uporabnikom nudijo realno sliko o tem, kakšno ceno ima živilski izdelek določene kakovosti in blagovne znamke v izbranih spletnih trgovinah ter posledično omogoča, da prihranijo pri spletnih nakupih. Namen portala je potrošniku zagotoviti celovitejše informacije ter primerjavo med samimi trgovci in njihovo ponudbo na enem mestu.

Dnevno spremljanje ponudbe

Spletno mesto primerjaj-cene.si je nadgradnja projekta spremljanja cen v fizičnih trgovinah, s katerim se zagotavlja transparentnost ponudbe. Že dobro leto se dvakrat mesečno izvaja popis cen in drugih elementov, ki pomembno vplivajo na nakupno izbiro potrošnika. Z nadgradnjo v dnevno spremljanje spletne ponudbe potrošnik lažje primerja živila in na podlagi ažurnih podatkov načrtuje svoj nakup.

Še vedno pa so na spletnem mestu objavljena vsa pretekla in tekoča poročila spremljanja cen na podlagi fizičnih popisov v izbranih trgovinah (Spar, Mercator, Tuš, Lidl, Hofer in Eurospin). Uporabnikom so na voljo ažurni podatki o blagovnih znamkah, poreklu ter rednih in akcijskih cenah živilskih izdelkov.

Enostavna uporaba primerjalnika

Uporabnik lahko želene izdelke išče na tri načine: preko kategorij izdelkov, prednastavljenih naborov ali iskalnika v orodni vrstici. Devetnajst osnovnih kategorij s podkategorijami omogoča enostavno in hitro iskanje različnih živilskih izdelkov, prednastavljeni nabori pa so specifično usmerjeni, saj so sestavljeni glede na navade in potrebe uporabnikov. Ti lahko izbirajo med naborom osnovnih živil, sadja in zelenjave, tradicionalnih, vegetarijanskih ali veganskih živil.

Analitični pregled izdelkov

V analitičnem pregledu izdelkov lahko uporabnik pogleda, koliko bi znašal njegov nakup, če bi vsak izdelek iz svojega nabora kupil v tisti spletni trgovini, kjer je najcenejši. Vsi izbrani izdelki so pregledno razvrščeni tudi v tabelo, v kateri uporabnik lahko pregleduje in primerja cene po posameznih trgovcih.

Omogočen je tudi ogled skupne vrednosti lastnega nabora izdelkov, če uporabnik vse izdelke kupi pri istem spletnem trgovcu.

Še več funkcionalnosti z registracijo

Registriranim uporabnikom je na voljo dodatna opcija izbora, ki omogoča, da si v svojem profilu shranijo izbrane (cenejše) izdelke in do njih kadarkoli dostopajo neposredno s klikom na ikono nakupovalne košarice. Ta funkcionalnost omogoča spremljanje gibanja cen lastnega nabora izdelkov po trgovcih in izračun nakupne košarice. Ker so izdelkom dodane tudi direktne povezave do spletnih trgovin vseh sodelujočih trgovcev, olajšajo tudi sam proces nakupovanja.

Registracija je brezplačna, uporabniki pa se lahko registrirajo preko uporabniškega imena in gesla ter z Gmail ali Facebook računom.